Z Koncertu 1/16 finału nr 4 (rozstrzygnięcie 13.06.2020) przechodzą do Koncertów 1/8 finału:

  1. Finale-Rondo (Koncert fortepianowy Es-dur op. 60, cz. III) – Władysław Żeleński (1837-1921) – 3,14 punktów (w sumie 5,51 punktów)
  2. Mazurek B-dur op. 7 nr 1 – Fryderyk Chopin (1810-1849) – 2,42 punktów (w sumie 5,75 punktów)

Odpadają z rywalizacji:

  1. Allegro molto (Symfonia Es-dur, cz. I) – Wojciech Dankowski (ok. 1760-po 1800) – 2,42 punktów (w sumie 5,17 punktów)
  2. Magnificat – Cyprian Bazylik (1535-1591) – 2,00 punktów (w sumie 4,50 punktów)

Z Koncertu 1/16 finału nr 3 (rozstrzygnięcie 06.06.2020) przechodzą do Koncertów 1/8 finału:

  1. Suita staropolska, cz. V – Andrzej Panufnik (1914-1991) – 3,12 punktów (w sumie 5,66 punktów)
  2. Nokturn b-moll op. 9 nr 1 – Fryderyk Chopin (1810-1849) – 2,87 punktów (w sumie 5,64 punktów)

Odpadają z rywalizacji:

  1. Conte D’ Amour – Zbigniew Preisner (ur. 1955) – 2,12 punktów (w sumie 5,49 punktów)
  2. Gloria (Missa Paschalis) – Marcin Leopolita (ok. 1540-1589) – 1,87 punktów (w sumie 4,24 punktów)

Z Koncertu 1/16 finału nr 2 (rozstrzygnięcie 30.05.2020) przechodzą do Koncertów 1/8 finału:

  1. Uwertura koncertowa a-moll – Antoni Stolpe (1851-1872) – 3,14 punktów (w sumie 5,71 punktów)
  2. Bitwa (z filmu Ogniem i mieczem) – Krzesimir Dębski (ur. 1953) – 3,00 punktów (w sumie 6,42 punktów)

Odpadają z rywalizacji:

  1. Laetatus Sum (Nieszpory) – Józef Zeidler (1744-1806) – 2,00 punktów (w sumie 4,40 punktów)
  2. Już się zmierzcha – Wacław z Szamotuł (ok. 1524 – ok. 1560) – 1,85 punktów (w sumie 4,65 punktów)

Z Koncertu 1/16 finału nr 1 (rozstrzygnięcie 23.05.2020) przechodzą do Koncertów 1/8 finału:

  1. Allegro maestoso (Koncert fortepianowy e-moll op. 11, cz. I) – Fryderyk Chopin (1810-1849) – 2,77 punktów (w sumie 5,58 punktów)
  2. Pogrzeb Wisza (z filmu Stara Baśń) – Krzesimir Dębski (ur. 1953) – 2,55 punktów (w sumie 4,95 punktów)

Odpadają z rywalizacji:

  1. Jesu spes mea – Stanisław Sylwester Szarzyński (ok.1650-ok. 1713) – 2,44 punktów (w sumie 5,94 punktów)
  2. Allegro (Koncert fortepianowy a-moll op. 17, cz. I) – Ignacy Jan Paderewski (1860-1941) – 2,22 punktów (w sumie 4,80 punktów)

Z Koncertu Debiutów nr 20 (rozstrzygnięcie 16.05.2020) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:

  1. Już się zmierzcha – Wacław z Szamotuł (ok. 1524 – ok. 1560) – 2,80 punktów
  2. Nokturn f-moll op. 24 nr 1 – Ignacy Feliks Dobrzyński (1807-1867) – 2,70 punktów
  3. Laetatus Sum (Nieszpory) – Józef Zeidler (1744-1806) – 2,40 punktów

Odpada z rywalizacji:

  1. Allegro moderato (Koncert fortepianowy g-moll op. 20, cz. I) – Józef Wieniawski (1837-1912) – 2,10 punktów

Z Koncertu Debiutów nr 19 (rozstrzygnięcie 09.05.2020) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:

  1. Preludium d-moll op. 28 nr 24 – Fryderk Chopin (1810-1849) – 2,70 punktów
  2. Lento. Sostenuto tranquillo ma cantabile (Symfonia nr 3 op. 36, cz. I) – Henryk Mikołaj Górecki (1933-2010) – 2,70 punktów
  3. Pogrzeb Wisza (z filmu Stara Baśń) – Krzesimir Dębski (ur. 1953) – 2,40 punktów

Odpada z rywalizacji:

  1. Spandesa – Adam Jarzębski (ok. 1590-ok. 1649) – 2,20 punktów

Z Koncertu Debiutów nr 18 (rozstrzygnięcie 02.05.2020) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:

  1. Virgo Dei genitrix (Motet Beata Maria Virgine) – Benedykt Cichoszewski (?-1738) – 2,58 punktów
  2. Allegro (Koncert fortepianowy a-moll op. 17, cz. I) – Ignacy Jan Paderewski (1860-1941) – 2,58 punktów
  3. Menuetto (Symfonia C-dur op. 11, cz. III) – Józef Elsner (1769-1854) – 2,50 punktów

Odpada z rywalizacji:

  1. Vivo (Koncert na orkiestrę smyczkową, cz. III) – Grażyna Bacewicz (1909-1969) – 2,33 punktów

Z Koncertu Debiutów nr 17 (rozstrzygnięcie 25.04.2020) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:

  1. Jesu spes mea – Stanisław Sylwester Szarzyński (ok.1650-ok. 1713) – 3,50 punktów
  2. Uwertura do opery Marcinowa z Dunaju w Stambule w seraju – Karol Kurpiński (1785-1857) – 2,62 punktów
  3. Finale-Rondo (Koncert fortepianowy Es-dur op. 60, cz. III) – Władysław Żeleński (1837-1921) – 2,37 punktów

Odpada z rywalizacji:

  1. Sanctus (Msza na chór mieszany i orkiestrę op. 68) – Krzysztof Meyer (ur. 1943) – 1,50 punktów

Z Koncertu Debiutów nr 16 (rozstrzygnięcie 18.04.2020) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:

  1. Nokturn b-moll op. 9 nr 1 – Fryderyk Chopin (1810-1849) – 2,77 punktów
  2. Quasi una fantasia (II Kwartet smyczkowy op. 64, cz. IV) – Henryk Mikołaj Górecki (1933-2010) – 2,66 punktów
  3. Romance. Andante ma non troppo (II Koncert skrzypcowy d-moll op. 22, cz. II) – Henryk Wieniawski (1835-1880) – 2,33 punktów

Odpada z rywalizacji:

  1. Allegro (Divertimento, cz. III) – Feliks Janiewicz (1762-1848) – 2,22 punktów

Z Koncertu Debiutów nr 15 (rozstrzygnięcie 11.04.2020) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:

  1. Krzesany – Wojciech Kilar (1932-2013) – 2,87 punktów
  2. Uwertura do operetki “Duch ponurych wysp, czyli Zwierciadło przyszłości” – Tomasz Napoleon Nidecki (1807-1852) – 2,50 punktów
  3. Gloria (Missa Paschalis) – Marcin Leopolita (ok. 1540-1589) – 2,37 punktów

Odpada z rywalizacji:

  1. Andante (Sonata pro processione C-dur) – Marcin Józef Żebrowski (1702-1770) – 2,25 punktów

Z Koncertu Debiutów nr 14 (rozstrzygnięcie 04.04.2020) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:

  1. Allegro maestoso (Koncert fortepianowy e-moll op. 11, cz. I) – Fryderyk Chopin (1810-1849) – 2,81 punktów
  2. Mamo moja – Harnasie – 2,72 punktów
  3. Suita staropolska, cz. V – Andrzej Panufnik (1914-1991) – 2,54 punktów

Odpada z rywalizacji:

  1. Agnus Dei (Missa Paschalis) – Grzegorz Gerwazy Gorczycki (1665-1734) – 1,90 punktów

Z Koncertu Debiutów nr 13 (rozstrzygnięcie 28.03.2020) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:

  1. Conte D’ Amour – Zbigniew Preisner (ur. 1955) – 3,37 punktów
  2. Scherzo. Presto (Kwintet fortepianowy g-moll op. 34, cz. III)Juliusz Zarębski (1854-1885) – 2,75 punktów
  3. Adagio. Allegro maestoso (Symfonia D-dur, cz. I) – Franciszek Ścigalski (1782-1846) – 2,25 punktów

Odpada z rywalizacji:

  1. Fantasia – Wojciech Długoraj (1557-1619) – 1,62 punktów

Z Koncertu Debiutów nr 12 (rozstrzygnięcie 21.03.2020) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:

  1. Koncert na fortepian i orkiestrę smyczkową op.40 – Henryk Mikołaj Górecki (1933-2010) – 3,25 punktów
  2. Allegro giocoso (Sonata skrzypcowa G-dur, cz. IV) – Henryk Melcer-Szczawiński (1869-1928) – 2,50 punktów
  3. Allegro moderato scherzando (Divertimento, cz. III) – Maciej Radziwiłł (1749-1800) – 2,16 punktów

Odpada z rywalizacji:

  1. Magnificat – Mikołaj Zieleński (ok. 1560-ok. 1616) – 2,08 punktów

Z Koncertu Debiutów nr 11 (rozstrzygnięcie 14.03.2020) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:

  1. Exit in Orange (z filmu “Osaczony”) – Michał Lorenc (ur. 1955) – 3,25 punktów
  2. Allegro non troppo (Koncert fortepianowy As-dur, cz. II) – Aleksander Zarzycki (1834-1895) – 2,50 punktów
  3. Kyrie (Missa Paschalis) – Marcin Leopolita (ok. 1540-1589) – 2,12 punktów

Odpada z rywalizacji:

  1. Ex Exultavit Spiritus Meus (Nieszpory) – Józef Zeidler (1744-1806) – 1,75 punktów

Z Koncertu Debiutów nr 10 (rozstrzygnięcie 07.03.2020) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:

  1. Uwertura D-dur – Karol Lipiński (1790-1861) – 3,00 punktów
  2. Adagio. Allegro (Symfonia C-dur op. 11, cz. I) – Józef Elsner (1769-1854) – 2,62 punktów
  3. Trzy miniatury na fortepian – Agata Zubel (ur. 1978) – 2,50 punktów

Odpada z rywalizacji:

  1. Andante – Andrzej Niżankowski (ok. 1585-1655) – 1,87 punktów

Z Koncertu Debiutów nr 9 (rozstrzygnięcie 28.02.2020) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:

  1. Co się stało Boże – Zbigniew Namysłowski (aranżacja) – 3,11 punktów
  2. Preludium e-moll op. 28 nr 4 – Fryderyk Chopin (1810-1849) – 3,00 punktów
  3. Sicut locutus Est – Krzysztof Penderecki (1933-2020) – 2,22 punktów

Odpada z rywalizacji:

  1. Livre pour orchestre – Witold Lutosławski (1913-1994) – 1,66 punktów

Z Koncertu Debiutów nr 8 (rozstrzygnięcie 21.02.2020) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:

  1. Rex – Jan z Lublina (XVI w.) – 3,00 punktów
  2. Uwertura koncertowa a-moll – Antoni Stolpe (1851-1872) – 2,57 punktów
  3. Polonez – Wojciech Żywny (1756-1842) – 2,42 punktów

Odpada z rywalizacji:

  1. Choć doleciał Dedal – Paweł Mykietyn (ur. 1971) – 2,00 punktów

Z Koncertu Debiutów nr 7 (rozstrzygnięcie 14.02.2020) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:

  1. Mazurek op. 12 nr 2 – Henryk Wieniawski (1835-1880) – 2,87 punktów
  2. Etiuda e-moll op. 25 nr 5 – Fryderyk Chopin (1810-1849) – 2,62 punktów
  3. Svantetic – Krzysztof Komeda (1931-1969) – 2,50 punktów

Odpada z rywalizacji:

  1. Requiem aeternam (Requiem) – Roman Maciejewski (1910-1998) – 2,00 punktów

Z Koncertu Debiutów nr 6 (rozstrzygnięcie 07.02.2020) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:

  1. Allegretto (II Symfonia “Wigilijna”) – Krzysztof Penderecki (1933-2020) – 3,00 punktów
  2. Allegro molto (Symfonia Es-dur, cz. I) – Wojciech Dankowski (ok. 1760-po 1800) – 2,75 punktów
  3. Grande valse brillante op. 63 – Ignacy Feliks Dobrzyński (1807-1867) – 2,50 punktów

Odpada z rywalizacji:

  1. Aria a 3 – Franciszek Lilius (zm. 1657) – 1,75 punktów

Z Koncertu Debiutów nr 5 (rozstrzygnięcie 31.01.2020) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:

  1. Łapanka (z serialu Czas honoru) – Bartosz Chajdecki (ur. 1980) – 2,85 punktów
  2. Obraz III – Chmiel (Malowanki ludowe op. 18) – Feliks Nowowiejski (1877-1946) – 2,71 punktów
  3. Koncert na klarnet i orkiestrę B-dur – Karol Kurpiński (1785-1857) – 2,42 punktów

Odpada z rywalizacji:

  1. Etiuda cis-moll op. 25 nr 7 – Fryderyk Chopin (1810-1849) – 2,00 punktów

Z Koncertu Debiutów nr 4 (rozstrzygnięcie 24.01.2020) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:

  1. Bitwa (z filmu Ogniem i mieczem) – Krzesimir Dębski (ur. 1953) – 3,42 punktów
  2. Andante tranquillo (Sinfonia de nativitate, cz. II) – Anonim (XVIII w.) – 2,42 punktów
  3. Psalm XXIX. Nieście chwałę, mocarze, Pánu mocniejszemu – Mikołaj Gomółka (ok. 1535-po 1591) – 2,14 punktów

Odpada z rywalizacji:

  1. Angelus – Wojciech Kilar (1932–2013) – 2,00 punktów

Z Koncertu Debiutów nr 3 (rozstrzygnięcie 17.01.2020) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:

  1. Laudate pueri (Vesperae dominicales) – Marcin Mielczewski (?-1651) – 3,33 punktów
  2. Magnificat – Cyprian Bazylik (1535-1591) – 2,50 punktów
  3. Uwertura do opery Verbum Nobile – Stanisław Moniuszko (1819-1872) – 2,50 punktów

Odpada z rywalizacji:

  1. Ekspresje – Tadeusz Baird (1928-1981) – 1,66 punktów

Z Koncertu Debiutów nr 2 (rozstrzygnięcie 10.01.2020) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:

  1. Virgam virtutis (Vesperae de Beata Maria Virgine) – Benedykt Cichoszewski (ok. 1680-1738) – 3,14 punktów
  2. Gaude Mater Polonia – Wincenty z Kielczy (ok. 1200 – po 1261) – 2,71 punktów
  3. Polonez Es-dur – Bazyli Bohdanowicz (1740-1817) – 2,42 punktów

Odpada z rywalizacji:

  1. Koncert na klawesyn i orkiestrę smyczkową op. 40 – Henryk Mikołaj Górecki (1933-2010) – 1,71 punktów

Z Koncertu Debiutów nr 1 (rozstrzygnięcie 03.01.2021) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:

  1. Mazurek B-dur op. 7 nr 1 – Fryderyk Chopin (1810-1849) – 3,33 punktów
  2. Tadeusz i Telimena (z filmu Pan Tadeusz) – Wojciech Kilar (1932-2013) – 2,33 punktów
  3. Dwie etiudy na fortepian – Paweł Szymański (ur. 1954) – 2,33 punktów

Odpada z rywalizacji:

  1. Aria Betsy 2 (z opery Henryk VI na łowach) – Karol Kurpiński (1785-1857) – 2,00 punktów