Z Koncertu Debiutów nr 15 (rozstrzygnięcie 11.04.2020) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:

  1. Krzesany – Wojciech Kilar (1932-2013) – 2,87 punktów
  2. Uwertura do operetki “Duch ponurych wysp, czyli Zwierciadło przyszłości” – Tomasz Napoleon Nidecki (1807-1852) – 2,50 punktów
  3. Gloria (Missa Paschalis) – Marcin Leopolita (ok. 1540-1589) – 2,37 punktów

Odpada z rywalizacji:

  1. Andante (Sonata pro processione C-dur) – Marcin Józef Żebrowski (1702-1770) – 2,25 punktów

Z Koncertu Debiutów nr 14 (rozstrzygnięcie 04.04.2020) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:

  1. Allegro maestoso (Koncert fortepianowy e-moll op. 11, cz. I) – Fryderyk Chopin (1810-1849) – 2,81 punktów
  2. Mamo moja – Harnasie – 2,72 punktów
  3. Suita staropolska, cz. V – Andrzej Panufnik (1914-1991) – 2,54 punktów

Odpada z rywalizacji:

  1. Agnus Dei (Missa Paschalis) – Grzegorz Gerwazy Gorczycki (1665-1734) – 1,90 punktów

Z Koncertu Debiutów nr 13 (rozstrzygnięcie 28.03.2020) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:

  1. Conte D’ Amour – Zbigniew Preisner (ur. 1955) – 3,37 punktów
  2. Scherzo. Presto (Kwintet fortepianowy g-moll op. 34, cz. III)Juliusz Zarębski (1854-1885) – 2,75 punktów
  3. Adagio. Allegro maestoso (Symfonia D-dur, cz. I) – Franciszek Ścigalski (1782-1846) – 2,25 punktów

Odpada z rywalizacji:

  1. Fantasia – Wojciech Długoraj (1557-1619) – 1,62 punktów

Z Koncertu Debiutów nr 12 (rozstrzygnięcie 21.03.2020) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:

  1. Koncert na fortepian i orkiestrę smyczkową op.40 – Henryk Mikołaj Górecki (1933-2010) – 3,25 punktów
  2. Allegro giocoso (Sonata skrzypcowa G-dur, cz. IV) – Henryk Melcer-Szczawiński (1869-1928) – 2,50 punktów
  3. Allegro moderato scherzando (Divertimento, cz. III) – Maciej Radziwiłł (1749-1800) – 2,16 punktów

Odpada z rywalizacji:

  1. Magnificat – Mikołaj Zieleński (ok. 1560-ok. 1616) – 2,08 punktów

Z Koncertu Debiutów nr 11 (rozstrzygnięcie 14.03.2020) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:

  1. Exit in Orange (z filmu “Osaczony”) – Michał Lorenc (ur. 1955) – 3,25 punktów
  2. Allegro non troppo (Koncert fortepianowy As-dur, cz. II) – Aleksander Zarzycki (1834-1895) – 2,50 punktów
  3. Kyrie (Missa Paschalis) – Marcin Leopolita (ok. 1540-1589) – 2,12 punktów

Odpada z rywalizacji:

  1. Ex Exultavit Spiritus Meus (Nieszpory) – Józef Zeidler (1744-1806) – 1,75 punktów

Z Koncertu Debiutów nr 10 (rozstrzygnięcie 07.03.2020) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:

  1. Uwertura D-dur – Karol Lipiński (1790-1861) – 3,00 punktów
  2. Adagio. Allegro (Symfonia C-dur op. 11, cz. I) – Józef Elsner (1769-1854) – 2,62 punktów
  3. Trzy miniatury na fortepian – Agata Zubel (ur. 1978) – 2,50 punktów

Odpada z rywalizacji:

  1. Andante – Andrzej Niżankowski (ok. 1585-1655) – 1,87 punktów

Z Koncertu Debiutów nr 9 (rozstrzygnięcie 28.02.2020) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:

  1. Co się stało Boże – Zbigniew Namysłowski (aranżacja) – 3,11 punktów
  2. Preludium e-moll op. 28 nr 4 – Fryderyk Chopin (1810-1849) – 3,00 punktów
  3. Sicut locutus Est – Krzysztof Penderecki (1933-2020) – 2,22 punktów

Odpada z rywalizacji:

  1. Livre pour orchestre – Witold Lutosławski (1913-1994) – 1,66 punktów

Z Koncertu Debiutów nr 8 (rozstrzygnięcie 21.02.2020) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:

  1. Rex – Jan z Lublina (XVI w.) – 3,00 punktów
  2. Uwertura koncertowa a-moll – Antoni Stolpe (1851-1872) – 2,57 punktów
  3. Polonez – Wojciech Żywny (1756-1842) – 2,42 punktów

Odpada z rywalizacji:

  1. Choć doleciał Dedal – Paweł Mykietyn (ur. 1971) – 2,00 punktów

Z Koncertu Debiutów nr 7 (rozstrzygnięcie 14.02.2020) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:

  1. Mazurek op. 12 nr 2 – Henryk Wieniawski (1835-1880) – 2,87 punktów
  2. Etiuda e-moll op. 25 nr 5 – Fryderyk Chopin (1810-1849) – 2,62 punktów
  3. Svantetic – Krzysztof Komeda (1931-1969) – 2,50 punktów

Odpada z rywalizacji:

  1. Requiem aeternam (Requiem) – Roman Maciejewski (1910-1998) – 2,00 punktów

Z Koncertu Debiutów nr 6 (rozstrzygnięcie 07.02.2020) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:

  1. Allegretto (II Symfonia “Wigilijna”) – Krzysztof Penderecki (1933-2020) – 3,00 punktów
  2. Allegro molto (Symfonia Es-dur, cz. I) – Wojciech Dankowski (ok. 1760-po 1800) – 2,75 punktów
  3. Grande valse brillante op. 63 – Ignacy Feliks Dobrzyński (1807-1867) – 2,50 punktów

Odpada z rywalizacji:

  1. Aria a 3 – Franciszek Lilius (zm. 1657) – 1,75 punktów

Z Koncertu Debiutów nr 5 (rozstrzygnięcie 31.01.2020) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:

  1. Łapanka (z serialu Czas honoru) – Bartosz Chajdecki (ur. 1980) – 2,85 punktów
  2. Obraz III – Chmiel (Malowanki ludowe op. 18) – Feliks Nowowiejski (1877-1946) – 2,71 punktów
  3. Koncert na klarnet i orkiestrę B-dur – Karol Kurpiński (1785-1857) – 2,42 punktów

Odpada z rywalizacji:

  1. Etiuda cis-moll op. 25 nr 7 – Fryderyk Chopin (1810-1849) – 2,00 punktów

Z Koncertu Debiutów nr 4 (rozstrzygnięcie 24.01.2020) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:

  1. Bitwa (z filmu Ogniem i mieczem) – Krzesimir Dębski (ur. 1953) – 3,42 punktów
  2. Andante tranquillo (Sinfonia de nativitate, cz. II) – Anonim (XVIII w.) – 2,42 punktów
  3. Psalm XXIX. Nieście chwałę, mocarze, Pánu mocniejszemu – Mikołaj Gomółka (ok. 1535-po 1591) – 2,14 punktów

Odpada z rywalizacji:

  1. Angelus – Wojciech Kilar (1932–2013) – 2,00 punktów

Z Koncertu Debiutów nr 3 (rozstrzygnięcie 17.01.2020) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:

  1. Laudate pueri (Vesperae dominicales) – Marcin Mielczewski (?-1651) – 3,33 punktów
  2. Magnificat – Cyprian Bazylik (1535-1591) – 2,50 punktów
  3. Uwertura do opery Verbum Nobile – Stanisław Moniuszko (1819-1872) – 2,50 punktów

Odpada z rywalizacji:

  1. Ekspresje – Tadeusz Baird (1928-1981) – 1,66 punktów

Z Koncertu Debiutów nr 2 (rozstrzygnięcie 10.01.2020) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:

  1. Virgam virtutis (Vesperae de Beata Maria Virgine) – Benedykt Cichoszewski (ok. 1680-1738) – 3,14 punktów
  2. Gaude Mater Polonia – Wincenty z Kielczy (ok. 1200 – po 1261) – 2,71 punktów
  3. Polonez Es-dur – Bazyli Bohdanowicz (1740-1817) – 2,42 punktów

Odpada z rywalizacji:

  1. Koncert na klawesyn i orkiestrę smyczkową op. 40 – Henryk Mikołaj Górecki (1933-2010) – 1,71 punktów

Z Koncertu Debiutów nr 1 (rozstrzygnięcie 03.01.2021) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:

  1. Mazurek B-dur op. 7 nr 1 – Fryderyk Chopin (1810-1849) – 3,33 punktów
  2. Tadeusz i Telimena (z filmu Pan Tadeusz) – Wojciech Kilar (1932-2013) – 2,33 punktów
  3. Dwie etiudy na fortepian – Paweł Szymański (ur. 1954) – 2,33 punktów

Odpada z rywalizacji:

  1. Aria Betsy 2 (z opery Henryk VI na łowach) – Karol Kurpiński (1785-1857) – 2,00 punktów