Z Koncertu Debiutów nr 20 (rozstrzygnięcie 15.05.2022) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:
- Gloria (z filmu Król ostatnich dni) – Wojciech Kilar (1932-2013) – 3,42 punktów
- Allegro con fuoco (Trio fortepianowe g-moll, cz. IV) – Emanuel Kania (1827-1887) – 2,85 punktów
- Requiem dla Ojca Kolbe (z filmu Życie za życie) – Wojciech Kilar (1932-2013) – 2,00 punktów
Nie przechodzi dalej:
- Anima nostra – Mikołaj Zieleński (zm. po 1615) – 1,71 punktów
Z Koncertu Debiutów nr 19 (rozstrzygnięcie 08.05.2022) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:
- Polonez A-dur – Henryk Wieniawski (1835-1880) – 2,85 punktów
- Wokaliza (z filmu Dziewiąte wrota) – Wojciech Kilar (1932-2013) – 2,71 punktów
- Continuum na dwa fortepiany i dwie perkusje – Michał Dobrzyński (ur. 1980) – 2,42 punktów
Nie przechodzi dalej:
- Polonez fis-moll op. 44 – Fryderyk Chopin (1810-1849) – 2,00 punktów
Z Koncertu Debiutów nr 18 (rozstrzygnięcie 01.05.2022) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:
- Los człowieka (z filmu Człowiek z żelaza) – Andrzej Korzyński (1940-2022) – 3,62 punktów
- Gloria I – Mikołaj z Radomia (1400-1450) – 2,37 punktów
- Allegro moderato (Koncert skrzypcowy E-dur, cz. I) – Feliks Janiewicz (1762-1848) – 2,12 punktów
Nie przechodzi dalej:
- Et resurrexit (Missa pastoralis) – Marcin Józef Żebrowski (1710-1792) – 1,87 punktów
Z Koncertu Debiutów nr 17 (rozstrzygnięcie 24.04.2022) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:
- Children arrive (z filmu Marzyciel) – Jan A.P. Kaczmarek (ur. 1953) – 3,71 punktów
- Chromatica – Adam Jarzębski (ok. 1590-ok. 1649) – 2,85 punktów
- Angelus Domini – Andrzej Koszewski (1922-2015) – 2,42 punktów
Nie przechodzi dalej:
- Recalling a Serenade na klarnet i kwartet smyczkowy – Paweł Szymański (ur. 1954) – 1,00 punktów
Z Koncertu Debiutów nr 16 (rozstrzygnięcie 17.04.2022) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:
- Oberek (Suita Pan Twardowski) – Ludomir Różycki (1883-1953) – 3,28 punktów
- Lento – Cantabile-semplice (Symfonia nr 3 op. 36, cz. III) – Henryk Mikołaj Górecki (1933-2010) – 2,71 punktów
- Kryste dniu naszej światłości – Waclaw z Szamotul (1524-1560) – 2,14 punktów
Nie przechodzi dalej:
- Vivace (I Kwartet smyczkowy op. 37, cz. III) – Karol Szymanowski (1882-1937) – 1,85 punktów
Z Koncertu Debiutów nr 15 (rozstrzygnięcie 10.04.2022) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:
- Romanza. Andante (Koncert fortepianowy a-moll op. 17, cz. II) – Ignacy Jan Paderewski (1860-1941) – 3,42 punktów
- Te Deum laudamus (Te Deum) – Karol Kurpiński (1785-1857) – 3,14 punktów
- Kyrie (Missa Paschalis) – Grzegorz Gerwazy Gorczycki (1665-1734) – 2,42 punktów
Nie przechodzi dalej:
- O Crux, ave (Pasja według św. Łukasza) – Krzysztof Penderecki (1933-2020) – 1,00 punktów
Z Koncertu Debiutów nr 14 (rozstrzygnięcie 03.04.2022) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:
- Ten który zdradził (Tu es Petrus) – Piotr Rubik (ur. 1968) – 2,75 punktów
- Etiuda a-moll op. 10 nr 2 – Fryderyk Chopin (1810-1849) – 2,62 punktów
- Pieśń Roksany – Karol Szymanowski (1882-1937) – 2,37 punktów
Nie przechodzi dalej:
- Przeznaczenie (z filmu Quo vadis) – Jan A.P. Kaczmarek (ur. 1953) – 2,25 punktów
Z Koncertu Debiutów nr 13 (rozstrzygnięcie 27.03.2022) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:
- A kto tu jest szczęśliwy na tej Ukrainie (z filmu Ogniem i mieczem) – Krzesimir Dębski (ur. 1953) – 3,37 punktów
- Sanctus (Requiem dla mojego przyjaciela) – Zbigniew Preisner (ur. 1955) – 2,50 punktów
- Psalm XL. Czekałem z ciéerpliwością, á Pan mię obaczył – Mikołaj Gomółka (ok. 1535-po 1591) – 2,37 punktów
Nie przechodzi dalej:
- Epitafium katyńskie – Andrzej Panufnik (1914-1991) – 1,75 punktów
Z Koncertu Debiutów nr 12 (rozstrzygnięcie 20.03.2022) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:
- Wariacje a-moll op. 19 na temat ukraiński – Franciszek Lessel (1780-1838) – 3,25 punktów
- Impromptu z rozmarynem na klawesyn solo – Andrzej Kurylewicz (1932-2007) – 2,37 punktów
- Sanctus (Missa Requiem) – Damian Stachowicz (1658-1699) – 2,25 punktów
Nie przechodzi dalej:
- Caprice D-dur op. 29 nr 3 – Karol Lipiński (1790-1861) – 2,12 punktów
Z Koncertu Debiutów nr 11 (rozstrzygnięcie 13.03.2022) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:
- Fantaisie-Impromptu op. 66 – Fryderyk Chopin (1810-1849) – 3,00 punktów
- Quoniam tu solus Sanctus (Missa pastoralis) – Marcin Józef Żebrowski (1710-1792) – 2,87 punktów
- W Tatrach – Władysław Żeleński (1837-1921) – 2,25 punktów
Nie przechodzi dalej:
- Aeterna Christi munera, Laudes ad laudes – Jacek Różycki (1635-1704) – 1,87 punktów
Z Koncertu Debiutów nr 10 (rozstrzygnięcie 06.03.2022) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:
- Nokturn Des-dur op. 24 nr 2 – Ignacy Feliks Dobrzyński (1807-1867) – 3,22 punktów
- Odwieczne pieśni, cz. I – Mieczysław Karłowicz (1876-1909) – 2,88 punktów
- Canzona seconda – Marcin Mielczewski (?-1651) – 2,55 punktów
Nie przechodzi dalej:
- Wariacje na temat Paganiniego na 2 fortepiany – Witold Lutosławski (1913-1994) – 1,33 punktów
Z Koncertu Debiutów nr 9 (rozstrzygnięcie 27.02.2022) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:
- Apel cieni (z serialu Dom) – Waldemar Kazanecki (1926-1991) – 3,33 punktów
- Uwertura do opery Paria – Stanisław Moniuszko (1819-1872) – 2,83 punktów
- Introitus (Missa Rorate Coeli) – Grzegorz Gerwazy Gorczycki (1665-1734) – 2,00 punktów
Nie przechodzi dalej:
- Ultimo tempo. Vivace molto (Symfonia c-moll, cz. IV) – Franciszek Mirecki (1791-1862) – 1,83 punktów
Z Koncertu Debiutów nr 8 (rozstrzygnięcie 20.02.2022) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:
- Ballada I – Mikołaj z Radomia (XV w.) – 3,66 punktów
- Bzicem kunia (Pieśni kurpiowskie op. 58) – Karol Szaymanowski (1882-1937) – 2,83 punktów
- Larghetto. Allegro moderato (Grande Symphonie Dramatique, cz. I) – Józef Brzowski (1805-1888) – 2,33 punktów
Nie przechodzi dalej:
- Klave – Paweł Mykietyn (ur. 1971) – 1,66 punktów
Z Koncertu Debiutów nr 7 (rozstrzygnięcie 13.02.2022) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:
- Allegro (Symfonia d-moll, cz. I) – Jan Engel (?-1788) – 2,83 punktów
- Benedicta et venerabilis (Motet Beata Maria Virgine) – Benedykt Cichoszewski (?-1738) – 2,66 punktów
- Allegro con brio (Symfonia nr 3, cz. II) – Krzysztof Penderecki (ur. 1933) – 2,33 punktów
Nie przechodzi dalej:
- Maestoso. Allegro moderato (Sonata wiolonczelowa, cz. I) – Emanuel Kania (1827-1887) – 2,16 punktów
Z Koncertu Debiutów nr 6 (rozstrzygnięcie 06.02.2022) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:
- Hawaje (z filmu “Psy”) – Michał Lorenc (ur. 1955) – 3,25 punktów
- Laudate Pueri Dominum (Nieszpory) – Józef Zeidler (1744-1806) – 2,62 punktów
- Scherzo cis-moll op. 39 – Fryderyk Chopin (1810-1849) – 2,25 punktów
Nie przechodzi dalej:
- Allegro impetuoso. Marcatissimo (Kleines Requiem für eine Polka op. 66, cz. II) – Henryk M. Górecki (1933-2010) – 1,87 punktów
Z Koncertu Debiutów nr 5 (rozstrzygnięcie 30.01.2022) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:
- Rondo. Allegro vivace (Symfonia D-dur, cz. IV) – Franciszek Ścigalski (1782-1846) – 3,16 punktów
- Gloria (Missa pro pace) – Wojciech Kilar (1932-2013) – 3,16 punktów
- Aria – Franciszek Lilius (zm. 1657) – 2,33 punktów
Nie przechodzi dalej:
- Pastuszek Stomp – Jan Ptaszyn Wróblewski (ur. 1936) – 1,33 punktów
Z Koncertu Debiutów nr 4 (rozstrzygnięcie 23.01.2022) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:
- Charms (muzyka z filmu “W.E”) – Abel Korzeniowski (ur. 1972) – 3,28 punktów
- In Te Domine speravi (Te Deum) – Karol Kurpiński (1785-1857) – 2,71 punktów
- Tarantelle op. 25 – Juliusz Zarębski (1854-1885) – 2,42 punktów
Nie przechodzi dalej:
- Credo (Missa Paschalis) – Marcin Leopolita (ok. 1540-ok. 1589) – 1,57 punktów
Z Koncertu Debiutów nr 3 (rozstrzygnięcie 16.01.2022) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:
- Allegro molto vivace (Koncert fortepianowy g-moll op. 20, cz. III) – Józef Wieniawski (1837-1912) – 3,40 punktów
- Menuet a-moll – Michał Kleofas Ogiński (1765-1833) – 3,30 punktów
- Mazurek op. 50 nr 7 – Karol Szymanowski (1882-1937) – 2,30 punktów
Odpada:
- Gry weneckie, cz. I – Witold Lutosławski (1913-1994) – 1,00 punktów
Z Koncertu Debiutów nr 2 (rozstrzygnięcie 09.01.2022) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:
- Veideo Caelos Apertos – Mikołaj Zieleński (zm. po 1615) – 3,14 punktów
- Largo. Allegro moderato (Koncert skrzypcowy e-moll, cz. I) – Feliks Janiewicz (1762-1848) – 2,57 punktów
- Laudate Dominum – Maciej Wronowicz (ok. 1645 – ok. 1700) – 2,42 punktów
Odpada:
- Uwertura na orkiestrę – Artur Malawski (1904-1957) – 1,71 punktów
Z Koncertu Debiutów nr 1 (rozstrzygnięcie 02.01.2022) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:
- Quia respexit (Magnificat) – Marcin Józef Żebrowski (ok. 1710-1792) – 2,75 punktów
- Grande polonaise Es-dur op. 7 – Aleksander Zarzycki (1834-1895) – 2,50 punktów
- Burleska – Adam Andrzejowski (1880-1920) – 2,50 punktów
Odpada:
- Phebus ecclipsi chanson – Piotr z Grudziądza (ok. 1392 – ok. 1480) – 2,25 punktów
Wyniki WIELKIEGO FINAŁU 2021
- Virgo Dei genitrix (Motet Beata Maria Virgine) – Benedykt Cichoszewski (?-1738) – 3,10 punktów (w sumie 17,42 punktów)
- Allegro maestoso (Koncert fortepianowy e-moll op. 11, cz. I) – Fryderyk Chopin (1810-1849) – 2,80 punktów (w sumie 16,90 punktów)
- Nokturn f-moll op. 24 nr 1 – Ignacy Feliks Dobrzyński (1807-1867) – 2,10 punktów (w sumie 15,45 punktów)
- Rex – Jan z Lublina (XVI w.) – 2,00 punktów (w sumie 17,04 punktów)
Wyniki WIELKIEGO FINAŁU 2020
- Walc cis-moll op. 64 nr 2 – Fryderyk Chopin (1810-1849) – 2,87 punktów (w sumie 18,56 punktów)
- Allegro con fuoco (Koncert fortepianowy c-moll, cz. III) – H. Melcer-Szczawiński (1869-1928) – 2,87 punktów (w sumie 17,66 punktów)
- Hajducki – Mikołaj z Krakowa (1. połowa XVI wieku) – 2,62 punktów (w sumie 18,18 punktów)
- Forgotten overture (muzyka do filmu Marzyciel) – Jan A.P. Kaczmarek (ur. 1953) – 1,62 punktów (w sumie 16,61 punktów)
Wyniki WIELKIEGO FINAŁU 2019
- Rondo: Vivace (Koncert fortepianowy e-moll op. 11, cz. III) – Fryderyk Chopin (1810-1849) – 2,66 punktów (w sumie 19,31)
- Pieśń Heleny (z filmu Ogniem i mieczem) – Krzesimir Dębski (ur. 1953) – 2,44 punktów (w sumie 18,94)
- Czas honoru (z serialu Czas honoru) – Bartosz Chajdecki (ur. 1980) – 2,44 punktów (w sumie 18,04)
- Romanze: Larghetto (Koncert fortepianowy nr 1 e-moll op. 11, cz. II) – Fryderyk Chopin (1810-1849) – 2,44 punktów (w sumie 17,93)
Wyniki WIELKIEGO FINAŁU 2018
- Finale (Koncert skrzypcowy A-dur, cz. III) – Mieczysław Karłowicz (1876-1909) – 3,28 punktów (w sumie 18,98 punktów)
- Allegro maestoso (Sonata h-moll op. 58, cz. I) – Fryderyk Chopin (1810-1849) – 2,28 punktów (w sumie 17,75 punktów)
- Presto (Sinfonia concertante na obój i orkiestrę, cz. II) – Antoni Milwid (1755-1837) – 2,28 punktów (w sumie 16,87 punktów)
- Preludium Des-dur op. 28 nr 15 – Fryderyk Chopin (1810-1849) – 2,14 punktów (w sumie 16,99 punktów)
Wyniki WIELKIEGO FINAŁU 2017
- Polonez (z serialu „Czas honoru”) – Bartosz Chajdecki (ur. 1980) – 3,00 punktów (w sumie 18,25 punktów)
- Neverland – piano variation in blue (z filmu „Marzyciel” M. Forstera) – Jan A.P. Kaczmarek (ur. 1953) – 2,66 punktów (w sumie 18,41 punktów)
- Ballada nr 1 g-moll op. 23 – Fryderyk Chopin (1810-1849) – 2,66 punktów (w sumie 18,26 punktów)
- Scherzo-tarantelle op. 16 – Henryk Wieniawski (1835-1880) – 1,66 punktów (w sumie 16,71 punktów)
Wyniki WIELKIEGO FINAŁU 2016
- Lacrimosa – Czas płaczu (Requiem dla mojego przyjaciela) – Zbigniew Preisner (ur. 1955) – 3,66 punktów (w sumie 18,72 punktów)
- W moim ogródecku – Rokiczanka – 2,66 punktów (w sumie 18,33 punktów)
- Świątynia dumania (z filmu „Pan Tadeusz” A. Wajdy) – Wojciech Kilar (1932–2013) – 2,33 punktów (w sumie 17,93 punktów)
- Polonez As-dur op. 53 nr 6 – Fryderyk Chopin (1810-1849) – 1,33 punktów (w sumie 17,03 punktów)
Wyniki WIELKIEGO FINAŁU 2015
- Orawa – Wojciech Kilar (1932-2013) – 3,00 pkt (w sumie 19,75 pkt)
- Litania de Beata Maria Virgine d- moll (cz. V) – Józef Zeidler (1744-1806) – 2,85 pkt (w sumie 18,70 pkt)
- Allegro vivace (II Koncert skrzypcowy D-dur Op. 16; cz. III) – Emil Młynarski (1870-1935) – 2,42 pkt (w sumie 17,58 pkt)
- Epilog. Już czas na sen – Jerzy Wasowski (1913-1984)/Jeremi Przybora (1915-2004) – 2,14 pkt (w sumie 19,69 pkt)
Wyniki WIELKIEGO FINAŁU 2014
- Spotkanie (muzyka do serialu „Czas honoru”) – Bartosz Chajdecki (ur. 1980) – 2,83 pkt (w sumie: 18,36 pkt)
- Where is mr. Barrie? (muzyka do filmu „Marzyciel” Marca Forstera) – Jan A.P. Kaczmarek (ur. 1953) – 2,66 pkt (w sumie: 18,66 pkt)
- Legenda op. 17 – Henryk Wieniawski (1835-1880) – 2,33 pkt (w sumie: 18,88 pkt)
- Spotkanie (Requiem dla mojego przyjaciela, część II. Życie) – Zbigniew Preisner (ur. 1955) – 2,16 pkt (w sumie: 17,46 pkt)