Z Koncertu Debiutów nr 20 (rozstrzygnięcie 15.05.2022) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:

  1. Gloria (z filmu Król ostatnich dni) – Wojciech Kilar (1932-2013) – 3,42 punktów
  2. Allegro con fuoco (Trio fortepianowe g-moll, cz. IV) – Emanuel Kania (1827-1887) – 2,85 punktów
  3. Requiem dla Ojca Kolbe (z filmu Życie za życie) – Wojciech Kilar (1932-2013) – 2,00 punktów

Nie przechodzi dalej:

  1. Anima nostra – Mikołaj Zieleński (zm. po 1615) – 1,71 punktów

Z Koncertu Debiutów nr 19 (rozstrzygnięcie 08.05.2022) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:

  1. Polonez A-dur – Henryk Wieniawski (1835-1880) – 2,85 punktów
  2. Wokaliza (z filmu Dziewiąte wrota) – Wojciech Kilar (1932-2013) – 2,71 punktów
  3. Continuum na dwa fortepiany i dwie perkusje – Michał Dobrzyński (ur. 1980) – 2,42 punktów

Nie przechodzi dalej:

  1. Polonez fis-moll op. 44 – Fryderyk Chopin (1810-1849) – 2,00 punktów

Z Koncertu Debiutów nr 18 (rozstrzygnięcie 01.05.2022) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:

  1. Los człowieka (z filmu Człowiek z żelaza) – Andrzej Korzyński (1940-2022) – 3,62 punktów
  2. Gloria I – Mikołaj z Radomia (1400-1450) – 2,37 punktów
  3. Allegro moderato (Koncert skrzypcowy E-dur, cz. I) – Feliks Janiewicz (1762-1848) – 2,12 punktów

Nie przechodzi dalej:

  1. Et resurrexit (Missa pastoralis) – Marcin Józef Żebrowski (1710-1792) – 1,87 punktów

Z Koncertu Debiutów nr 17 (rozstrzygnięcie 24.04.2022) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:

  1. Children arrive (z filmu Marzyciel) – Jan A.P. Kaczmarek (ur. 1953) – 3,71 punktów
  2. Chromatica – Adam Jarzębski (ok. 1590-ok. 1649) – 2,85 punktów
  3. Angelus Domini – Andrzej Koszewski (1922-2015) – 2,42 punktów

Nie przechodzi dalej:

  1. Recalling a Serenade na klarnet i kwartet smyczkowy – Paweł Szymański (ur. 1954) – 1,00 punktów

Z Koncertu Debiutów nr 16 (rozstrzygnięcie 17.04.2022) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:

  1. Oberek (Suita Pan Twardowski) – Ludomir Różycki (1883-1953) – 3,28 punktów
  2. Lento – Cantabile-semplice (Symfonia nr 3 op. 36, cz. III) – Henryk Mikołaj Górecki (1933-2010) – 2,71 punktów
  3. Kryste dniu naszej światłości – Waclaw z Szamotul (1524-1560) – 2,14 punktów

Nie przechodzi dalej:

  1. Vivace (I Kwartet smyczkowy op. 37, cz. III) – Karol Szymanowski (1882-1937) – 1,85 punktów

Z Koncertu Debiutów nr 15 (rozstrzygnięcie 10.04.2022) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:

  1. Romanza. Andante (Koncert fortepianowy a-moll op. 17, cz. II) – Ignacy Jan Paderewski (1860-1941) – 3,42 punktów
  2. Te Deum laudamus (Te Deum) – Karol Kurpiński (1785-1857) – 3,14 punktów
  3. Kyrie (Missa Paschalis) – Grzegorz Gerwazy Gorczycki (1665-1734) – 2,42 punktów

Nie przechodzi dalej:

  1. O Crux, ave (Pasja według św. Łukasza) – Krzysztof Penderecki (1933-2020) – 1,00 punktów

Z Koncertu Debiutów nr 14 (rozstrzygnięcie 03.04.2022) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:

  1. Ten który zdradził (Tu es Petrus) – Piotr Rubik (ur. 1968) – 2,75 punktów
  2. Etiuda a-moll op. 10 nr 2 – Fryderyk Chopin (1810-1849) – 2,62 punktów
  3. Pieśń Roksany – Karol Szymanowski (1882-1937) – 2,37 punktów

Nie przechodzi dalej:

  1. Przeznaczenie (z filmu Quo vadis) – Jan A.P. Kaczmarek (ur. 1953) – 2,25 punktów

Z Koncertu Debiutów nr 13 (rozstrzygnięcie 27.03.2022) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:

  1. A kto tu jest szczęśliwy na tej Ukrainie (z filmu Ogniem i mieczem) – Krzesimir Dębski (ur. 1953) – 3,37 punktów
  2. Sanctus (Requiem dla mojego przyjaciela) – Zbigniew Preisner (ur. 1955) – 2,50 punktów
  3. Psalm XL. Czekałem z ciéerpliwością, á Pan mię obaczył – Mikołaj Gomółka (ok. 1535-po 1591) – 2,37 punktów

Nie przechodzi dalej:

  1. Epitafium katyńskie – Andrzej Panufnik (1914-1991) – 1,75 punktów

Z Koncertu Debiutów nr 12 (rozstrzygnięcie 20.03.2022) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:

  1. Wariacje a-moll op. 19 na temat ukraiński – Franciszek Lessel (1780-1838) – 3,25 punktów
  2. Impromptu z rozmarynem na klawesyn solo – Andrzej Kurylewicz (1932-2007) – 2,37 punktów
  3. Sanctus (Missa Requiem) – Damian Stachowicz (1658-1699) – 2,25 punktów

Nie przechodzi dalej:

  1. Caprice D-dur op. 29 nr 3 – Karol Lipiński (1790-1861) – 2,12 punktów

Z Koncertu Debiutów nr 11 (rozstrzygnięcie 13.03.2022) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:

  1. Fantaisie-Impromptu op. 66 – Fryderyk Chopin (1810-1849) – 3,00 punktów
  2. Quoniam tu solus Sanctus (Missa pastoralis) – Marcin Józef Żebrowski (1710-1792) – 2,87 punktów
  3. W Tatrach – Władysław Żeleński (1837-1921) – 2,25 punktów

Nie przechodzi dalej:

  1. Aeterna Christi munera, Laudes ad laudes – Jacek Różycki (1635-1704) – 1,87 punktów

Z Koncertu Debiutów nr 10 (rozstrzygnięcie 06.03.2022) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:

  1. Nokturn Des-dur op. 24 nr 2 – Ignacy Feliks Dobrzyński (1807-1867) – 3,22 punktów
  2. Odwieczne pieśni, cz. I – Mieczysław Karłowicz (1876-1909) – 2,88 punktów
  3. Canzona seconda – Marcin Mielczewski (?-1651) – 2,55 punktów

Nie przechodzi dalej:

  1. Wariacje na temat Paganiniego na 2 fortepiany – Witold Lutosławski (1913-1994) – 1,33 punktów

Z Koncertu Debiutów nr 9 (rozstrzygnięcie 27.02.2022) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:

  1. Apel cieni (z serialu Dom) – Waldemar Kazanecki (1926-1991) – 3,33 punktów
  2. Uwertura do opery Paria – Stanisław Moniuszko (1819-1872) – 2,83 punktów
  3. Introitus (Missa Rorate Coeli) – Grzegorz Gerwazy Gorczycki (1665-1734) – 2,00 punktów

Nie przechodzi dalej:

  1. Ultimo tempo. Vivace molto (Symfonia c-moll, cz. IV) – Franciszek Mirecki (1791-1862) – 1,83 punktów

Z Koncertu Debiutów nr 8 (rozstrzygnięcie 20.02.2022) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:

  1. Ballada I – Mikołaj z Radomia (XV w.) – 3,66 punktów
  2. Bzicem kunia (Pieśni kurpiowskie op. 58) – Karol Szaymanowski (1882-1937) – 2,83 punktów
  3. Larghetto. Allegro moderato (Grande Symphonie Dramatique, cz. I) – Józef Brzowski (1805-1888) – 2,33 punktów

Nie przechodzi dalej:

  1. Klave – Paweł Mykietyn (ur. 1971) – 1,66 punktów

Z Koncertu Debiutów nr 7 (rozstrzygnięcie 13.02.2022) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:

  1. Allegro (Symfonia d-moll, cz. I) – Jan Engel (?-1788) – 2,83 punktów
  2. Benedicta et venerabilis (Motet Beata Maria Virgine) – Benedykt Cichoszewski (?-1738) – 2,66 punktów
  3. Allegro con brio (Symfonia nr 3, cz. II) – Krzysztof Penderecki (ur. 1933) – 2,33 punktów

Nie przechodzi dalej:

  1. Maestoso. Allegro moderato (Sonata wiolonczelowa, cz. I) – Emanuel Kania (1827-1887) – 2,16 punktów

Z Koncertu Debiutów nr 6 (rozstrzygnięcie 06.02.2022) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:

  1. Hawaje (z filmu “Psy”) – Michał Lorenc (ur. 1955) – 3,25 punktów
  2. Laudate Pueri Dominum (Nieszpory) – Józef Zeidler (1744-1806) – 2,62 punktów
  3. Scherzo cis-moll op. 39 – Fryderyk Chopin (1810-1849) – 2,25 punktów

Nie przechodzi dalej:

  1. Allegro impetuoso. Marcatissimo (Kleines Requiem für eine Polka op. 66, cz. II) – Henryk M. Górecki (1933-2010) – 1,87 punktów

Z Koncertu Debiutów nr 5 (rozstrzygnięcie 30.01.2022) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:

  1. Rondo. Allegro vivace (Symfonia D-dur, cz. IV) – Franciszek Ścigalski (1782-1846) – 3,16 punktów
  2. Gloria (Missa pro pace) – Wojciech Kilar (1932-2013) – 3,16 punktów
  3. Aria – Franciszek Lilius (zm. 1657) – 2,33 punktów

Nie przechodzi dalej:

  1. Pastuszek Stomp – Jan Ptaszyn Wróblewski (ur. 1936) – 1,33 punktów

Z Koncertu Debiutów nr 4 (rozstrzygnięcie 23.01.2022) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:

  1. Charms (muzyka z filmu “W.E”) – Abel Korzeniowski (ur. 1972) – 3,28 punktów
  2. In Te Domine speravi (Te Deum) – Karol Kurpiński (1785-1857) – 2,71 punktów
  3. Tarantelle op. 25 – Juliusz Zarębski (1854-1885) – 2,42 punktów

Nie przechodzi dalej:

  1. Credo (Missa Paschalis) – Marcin Leopolita (ok. 1540-ok. 1589) – 1,57 punktów

Z Koncertu Debiutów nr 3 (rozstrzygnięcie 16.01.2022) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:

  1. Allegro molto vivace (Koncert fortepianowy g-moll op. 20, cz. III) – Józef Wieniawski (1837-1912) – 3,40 punktów
  2. Menuet a-moll – Michał Kleofas Ogiński (1765-1833) – 3,30 punktów
  3. Mazurek op. 50 nr 7 – Karol Szymanowski (1882-1937) – 2,30 punktów

Odpada:

  1. Gry weneckie, cz. I – Witold Lutosławski (1913-1994) – 1,00 punktów

Z Koncertu Debiutów nr 2 (rozstrzygnięcie 09.01.2022) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:

  1. Veideo Caelos Apertos – Mikołaj Zieleński (zm. po 1615) – 3,14 punktów
  2. Largo. Allegro moderato (Koncert skrzypcowy e-moll, cz. I) – Feliks Janiewicz (1762-1848) – 2,57 punktów
  3. Laudate Dominum – Maciej Wronowicz (ok. 1645 – ok. 1700) – 2,42 punktów

Odpada:

  1. Uwertura na orkiestrę – Artur Malawski (1904-1957) – 1,71 punktów

Z Koncertu Debiutów nr 1 (rozstrzygnięcie 02.01.2022) przechodzą do Koncertów 1/16 finału:

  1. Quia respexit (Magnificat) – Marcin Józef Żebrowski (ok. 1710-1792) – 2,75 punktów
  2. Grande polonaise Es-dur op. 7 – Aleksander Zarzycki (1834-1895) – 2,50 punktów
  3. Burleska – Adam Andrzejowski (1880-1920) – 2,50 punktów

Odpada:

  1. Phebus ecclipsi chanson – Piotr z Grudziądza (ok. 1392 – ok. 1480) – 2,25 punktów

Wyniki WIELKIEGO FINAŁU 2021

  1. Virgo Dei genitrix (Motet Beata Maria Virgine) – Benedykt Cichoszewski (?-1738) – 3,10 punktów (w sumie 17,42 punktów)
  2. Allegro maestoso (Koncert fortepianowy e-moll op. 11, cz. I) – Fryderyk Chopin (1810-1849) – 2,80 punktów (w sumie 16,90 punktów)
  3. Nokturn f-moll op. 24 nr 1 – Ignacy Feliks Dobrzyński (1807-1867) – 2,10 punktów (w sumie 15,45 punktów)
  4. Rex – Jan z Lublina (XVI w.) – 2,00 punktów (w sumie 17,04 punktów)

Wyniki WIELKIEGO FINAŁU 2020

  1. Walc cis-moll op. 64 nr 2 – Fryderyk Chopin (1810-1849) – 2,87 punktów (w sumie 18,56 punktów)
  2. Allegro con fuoco (Koncert fortepianowy c-moll, cz. III) – H. Melcer-Szczawiński (1869-1928) – 2,87 punktów (w sumie 17,66 punktów)
  3. Hajducki – Mikołaj z Krakowa (1. połowa XVI wieku) – 2,62 punktów (w sumie 18,18 punktów)
  4. Forgotten overture (muzyka do filmu Marzyciel) – Jan A.P. Kaczmarek (ur. 1953) – 1,62 punktów (w sumie 16,61 punktów)

Wyniki WIELKIEGO FINAŁU 2019

  1. Rondo: Vivace (Koncert fortepianowy e-moll op. 11, cz. III) – Fryderyk Chopin (1810-1849) – 2,66 punktów (w sumie 19,31)
  2. Pieśń Heleny (z filmu Ogniem i mieczem) – Krzesimir Dębski (ur. 1953) – 2,44 punktów (w sumie 18,94)
  3. Czas honoru (z serialu Czas honoru) – Bartosz Chajdecki (ur. 1980) – 2,44 punktów (w sumie 18,04)
  4. Romanze: Larghetto (Koncert fortepianowy nr 1 e-moll op. 11, cz. II) – Fryderyk Chopin (1810-1849) – 2,44 punktów (w sumie 17,93)

Wyniki WIELKIEGO FINAŁU 2018

  1. Finale (Koncert skrzypcowy A-dur, cz. III) – Mieczysław Karłowicz (1876-1909) – 3,28 punktów (w sumie 18,98 punktów)
  2. Allegro maestoso (Sonata h-moll op. 58, cz. I) – Fryderyk Chopin (1810-1849) – 2,28 punktów (w sumie 17,75 punktów)
  3. Presto (Sinfonia concertante na obój i orkiestrę, cz. II) – Antoni Milwid (1755-1837) – 2,28 punktów (w sumie 16,87 punktów)
  4. Preludium Des-dur op. 28 nr 15 – Fryderyk Chopin (1810-1849) – 2,14 punktów (w sumie 16,99 punktów)

Wyniki WIELKIEGO FINAŁU 2017

  1. Polonez (z serialu „Czas honoru”) – Bartosz Chajdecki (ur. 1980) – 3,00 punktów (w sumie 18,25 punktów)
  2. Neverland – piano variation in blue (z filmu „Marzyciel” M. Forstera) – Jan A.P. Kaczmarek (ur. 1953) – 2,66 punktów (w sumie 18,41 punktów)
  3. Ballada nr 1 g-moll op. 23 – Fryderyk Chopin (1810-1849) – 2,66 punktów (w sumie 18,26 punktów)
  4. Scherzo-tarantelle op. 16 – Henryk Wieniawski (1835-1880) – 1,66 punktów (w sumie 16,71 punktów)

Wyniki WIELKIEGO FINAŁU 2016

  1. Lacrimosa – Czas płaczu (Requiem dla mojego przyjaciela) – Zbigniew Preisner (ur. 1955) – 3,66 punktów (w sumie 18,72 punktów)
  2. W moim ogródecku – Rokiczanka – 2,66 punktów (w sumie 18,33 punktów)
  3. Świątynia dumania (z filmu „Pan Tadeusz” A. Wajdy) – Wojciech Kilar (1932–2013) – 2,33 punktów (w sumie 17,93 punktów)
  4. Polonez As-dur op. 53 nr 6 – Fryderyk Chopin (1810-1849) – 1,33 punktów (w sumie 17,03 punktów)

Wyniki WIELKIEGO FINAŁU 2015

  1. Orawa – Wojciech Kilar (1932-2013) – 3,00 pkt (w sumie 19,75 pkt)
  2. Litania de Beata Maria Virgine d- moll (cz. V) – Józef Zeidler (1744-1806) – 2,85 pkt (w sumie 18,70 pkt)
  3. Allegro vivace (II Koncert skrzypcowy D-dur Op. 16; cz. III) – Emil Młynarski (1870-1935) – 2,42 pkt (w sumie 17,58 pkt)
  4. Epilog. Już czas na sen – Jerzy Wasowski (1913-1984)/Jeremi Przybora (1915-2004) – 2,14 pkt (w sumie 19,69 pkt)

Wyniki WIELKIEGO FINAŁU 2014

  1. Spotkanie (muzyka do serialu „Czas honoru”) – Bartosz Chajdecki (ur. 1980) – 2,83 pkt (w sumie: 18,36 pkt)
  2. Where is mr. Barrie? (muzyka do filmu „Marzyciel” Marca Forstera) – Jan A.P. Kaczmarek (ur. 1953) – 2,66 pkt (w sumie: 18,66 pkt)
  3. Legenda op. 17 – Henryk Wieniawski (1835-1880) – 2,33 pkt (w sumie: 18,88 pkt)
  4. Spotkanie (Requiem dla mojego przyjaciela, część II. Życie) – Zbigniew Preisner (ur. 1955) – 2,16 pkt (w sumie: 17,46 pkt)